söndag 5 december 2010

Vad ska jag skriva

Just därför har jag inte skaffat nån blogg tidigare. För jag vet inte vad jag ska blogga om. I morse när jag vaknade var min första tanke. Jaha är det det hääär jag ska blogga om... jag hade förvandlats till Dolly Parton på en natt. Jag höll verkligen på att explodera. Ni som ammat eller ammar kanske förstår! I vanliga fall brukar jag amma 3 eller 4 gånger på natten. Men inatt, då sov vi mellan 21 och 07 utan amning. Sen ammade jag, och kan ni tänka er ena bröstet liten som en pannkaka och det andra som en melon. Jaaa ni förstår! Men sen tänkte jag, nej vad pinsamt, det kan jag ju inte skriva...

Sen hände inte mycket under dagen. Men på eftermiddagen så satte jag mig och pysslade lite. Målade lite ramar och tänkte... det är ju det här jag ska blogga om. Jag ska ta en bild på vad jag gör och lägga ut. Jag älskar att pyssla och scrappa. Även fast det inte blir så mkt, och det jag gör blir inte särskilt vackert  heller. Julkorten jag gjorde ett år, skulle men kunna tro att jag gjorde när jag gick på lekis. Därför blir det inte att jag lägger ut det heller. Kanske det jag höll på med idag när dom är klara. Vill scrappa som Sofia Norell! Hon är BÄST!!

Fortfarande vet jag inte vad jag ska blogga om... Kanske lägger ut lite recept om jag kommer över nåt bra. Älskar att testa nya maträtter och bakar gärna ett och annat gott :) Inredning skulle ju vara kul, men efterom jag ärligt talat är den sämsta ni kan tänka er på att inreda så skippar jag det. Hur mkt jag än önskar att jag kunde så får jag lämna över inredningen till någon annan. 

Eftersom jag inte kom på nåt att skriva om idag så får vi vänta och se vad det blir framöver.

Hejhej!!

Min Älskade lilla Amanda

2 kommentarer:

  1. Du har ett underbart sätt att uttrycka dig på och du är rolig. Du skulle kunna skriva vad som helst egentligen för du är duktig på det:)...tycker jag!

    Bilder är ju roligt... så massa bilder vill jag ha:)Sötaste Amanda!!!

    Hoppas vi snart kan ses igen...
    Vi är lite sjuka än,men till senare i veckan kanske?
    Många kramar på er /Mia

    SvaraRadera
  2. Tack för de fina orden :)
    Skickade ett mail på fb till dig. Tänkte att du kanske ser det idag.

    Vi hörs och ses!!
    Krya på er!! Kramar

    SvaraRadera