torsdag 9 december 2010

Träning

Idag har jag varit duktig. Har varit och simmat. Tänkte jag skulle försöka komma iväg iaf en gång i veckan. Min plan är att jag ska simma vansbro till sommaren. Fredrik simmade det i år och jag blev väldigt sugen jag med. Kanske för att jag var höggravid och höll på att svettas ihjäl i den stekande solen. Det var riktigt kanonväder då. Men iaf så försöker jag komma på en bra tid för 3km i älven, men det är ju så svårt att säga när man har både motströms och medströms. Men om jag får under 40 minuter så tror jag det är bra. Ska klura lite på det så får vi se vad jag stannar på för tid. Om det är nån som vill hänga på så skulle det vara kul! Hoppas på att syrrorna ska med iaf?!? Dags att anmäla sig snart.

Till något helt annat så tänkte jag tala om att min lilla älskling var sååå duktig alldeles nyss. Hon vände sig själv från rygg till mage 2 gånger om :) Jag var ju tvungen att lägga henne på rygg igen efter första gången, ifall det bara var en tillfällighet. Men hon vände sig om igen :) min duktiga tjej! Envis som sin far tror jag. Själv är jag tyvär mest lat.

Jag lovade en bild från när Amanda äter mat för första gången, det blir en bild från idag 3e dagen.
Jag gillar potatis :)

Här äter jag själv :)

Nu ska jag göra lite kväller här hemma så får vi se om snuttisen vill sova i tid idag.
Kram och hej

1 kommentar:

  1. Nämen har hon också vänt sig...va roligt!Få se när min spillevink kommer sig för också:)...
    Amanda ser ut att gilla potatis iaf:) va gullig hon är!!
    Ludvig fick börja med gröt han..och han verkar tycka om det.Han gapar bara han ser skeden ha ha. Ha en bra kväll så ses vi imorgon!
    /Många kramar Mia

    SvaraRadera