måndag 13 december 2010

Sagostund

Lite bloggtorka! Ger er iaf en bild på Amanda när hon får lite massage av sin pappa. She loooves it! <3

Amandas pappa, min älskling! Idag sålde han min bil. Tack såå mycket! 1000kr fick jag. Tänkte ni skulle fått se pärlan, men hade ingen bild på den. Haha, ingen pärla egentligen. Man kunde ta fel på den och en sophög! Händig som F är fixade han förresten spabaljan som jag pillade sönder i fredags. Då kom det också fram att det inte berodde på mig! :)

Åh, så mysigt det är. Fredrik ligger och läser saga för Amanda. Hon gillar just den boken otroligt mycket. Tack Hanna för den! Hon kan ligga och storgråta och så tar jag fram boken och vips så blir hon glad!

Nu amningsdags!

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig sagt att du hade sönder den.... puss

    SvaraRadera
  2. Åhhh mysigt med pappa & dotter stund!!

    SvaraRadera