lördag 4 december 2010

Skrattanfall

Jag säger då det... Hannah kan konsten att skriva! Jag höll på att döö av skratt när jag läste hennes blogg om sin tågresa med dottern. Resan gick från Älvdalen till Sthlm. Läs det!! Samtidigt skulle jag försöka vara tyst då Amanda höll på att somna i min famn., men hon vaggades till sömns av min skumpande/skrattande mage. Hanna och jag är spykompisar från då vi låg i Falun med våra små liv i magen.

Nu skulle jag vilja gå och sova, men min dotter vill annat. Hon är väldigt trött men har bestämt sig för att som vanligt slå rekord i hur länge hon kan hålla både sig själv och mig vaken. Snart somnar jag ståendes för det blev inte mkt sömn natten som var heller.

Nu ska jag spela lite mer barnsånger som jag håller på att kräkas på, men Amanda gillar det, så vad gör man inte för sin lilla tös som just nu ligger och suger på sin tumme så det smackar så sött :)

Ni andra... Sov gott! Än så länge är ju inte klockan så mkt, men tjoff säger det bara så är klockan över midnatt.

1 kommentar:

  1. Men vilken fin blogg Sara!!!!

    Ska bli mycket roligt att följa.Du är jätte duktig på att skriva!!

    Ha en trevlig andra advent!!!

    SvaraRadera