måndag 3 januari 2011

Enorm sorg och saknad


Hemska dagar. Vår älskade vän, en otroligt fin pappa till två små fantastiska barn har lämnat oss i stor sorg. Helt oväntat försvinner du ifrån oss, det är inte rättvist att en så ung och snäll människa ska gå bort. Jag önskar att jag snart vaknar upp ur den värsta mardrömmen. Jag tyckte om dig så jäkla mycket, och jag var inte ensam om det. Du var en så otroligt fin människa!. Du var så som jag vill vara, alltid nära till skratt och kunde verkligen bjuda på dig själv. FAN, vi vill ha dig tillbaka. Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! Finaste Johan<3 Jag vet att du kommer vara med mig vid mina tentor och sen i jobbet när jag behöver dig. För jag kommer fortfarande behöva din hjälp! Jag vet att du var bra i ditt jobb. Du var så omtyckt!!

1 kommentar:

  1. Så fint skrivet syster! Det är så orättvist. Och ofattbart. Men det är som du skriver... Han kommer alltid finnas med dig, och ge dig styrka att klara av skolan, och ditt fortsatta arbetsliv. Han ville att du skulle klara dig, och det kommer du att göra också! <3

    SvaraRadera