onsdag 12 januari 2011

Kvällsmänniska


Får se om jag hinner blogga nåt ikväll. Jag har precis gett upp med att försöka få Amanda att somna. Hon vill INTE sova och då är det bara så! Hon är en väldigt bestämd tjej. Vilket faktiskt är väldigt bra så hon inte är lika velig som sin mor. Så nu ligger hon och gymmar och jag bara väntar på att hon ska vilja sova.
Imorn ringer väckarklockan också. Dock inte jätte tidigt, men jag måste tyvärr in till öronläkarna i Fagersta och försöka få ordning på mitt onda öra. Får se hur länge jag får gå till dom i Fagersta då jag bor i Dalarna och är snart över 25 år. Hoppas jag får gå dit hur länge jag vill. Jag har inte den lättaste historien att dra varje gång jag ska få träffa en ny läkare, så jag är väldigt tacksam över att jag fortfarande får gå hos dem.
Nu vill Amanda inte gymma mer så ska höra vad hon vill hitta på nu. Säkert sjunga barnsånger och gå sjutusen varv i huset.  Det är ju såå roligt =))  <3


Måste bara lägga ut en bild på Amandas söta kusin också!! Det verkar som jag hinner med det för A håller sig lugn i mitt knä :)  Fantastiskt!!


Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar