onsdag 19 januari 2011

Åter till studier

Motivationen att skriva är just nu inte på topp. Kan kanske dröja innan det kommer ett nytt inlägg på min blogg. Vi får se vad som händer.

På måndag börjar jag dessutom att plugga på heltid och kommer förmodligen inte få så mycket tid över. Jag är iaf väldigt glad att jag tog mitt förnuft till fånga och bestämde mig för att vara mammaledig på heltid över en termin och inte plugga samtidigt. Det hade ALDRIG gått. Jag älskar ju att sova, och det har det inte blivit så mycket av nu. Dock finns det nätter som är lite bättre än andra tack och lov, så jag kanske orkar hålla mig vaken i början på föreläsningarna iaf :)

Fredrik blir nu hemma med Amanda och det tycker jag är jättekul att han vill
  Hon kommer älska det!! Och då kommer jag få lite mer ro att plugga. Den här terminen ska bli jätte spännande, kommer få läsa sjukdomslära vilket är den tuffaste kursen på utbildningen men säkert den absolut mest intressanta. Lite rädd att jag kommer bli aningen hypokondrisk bara. HAHA! Som om jag inte redan var det.

Amanda tycker också det är spännande att läsa... se själva =)

2 kommentarer:

  1. Ha ha gullungen!!!!! Vi ses imorrn hoppas jag:-) Eller fredrik kanske kommer hädanefter på babysången..;-) Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Nu är det dags för ett inlägg snart igen :) <3

    SvaraRadera