fredag 11 februari 2011

Första tentan avklarad

Åh vad underbart! Första kvällen sen jag började plugga igen som jag känner att jag kan slappna av lite. Det har varit plugg 7-22. Hur ska jag orka den här kursen? Dessutom kändes det inge bra på tentan idag, får jag göra om den vet jag inte vad jag tar mig till. Om ni funderar vart jag tagit vägen då ni aldrig hör av mig så förtår ni nu. Jag håller till i källaren hemma. Går upp på övervåningen ibland för att få en glimt av mina an. Men så kan det vara när man läser sjukdomslära och ska lära sig alla sjukdomar som finns och uppkomst, symtom, diagnos, behandling och ja allt vad det är. Intressant, men det går alldeles för fort.

Slut på gnället och välkommen sköna Fredag!

Ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Heej! Åhh hoppas det går bra för dig, det gör det alldeles säkert!!! Men en fika snart & så fort du känner att du har tid:-) Vi kanske ses på babysimmet på tisdag om inte annat! Kramis & plugga lugnt;-)

    SvaraRadera
  2. Du är bäst syster! Du kommer fixa kursen galant! Jag tror på dig! <3

    SvaraRadera